« Terug

Micro-omvormers Enphase | Geen verbinding of data

Mocht de Enphase zonnepanelen installatie geen verbinding maken, controleer dan eerst de netwerkkabel van de communicatiemodule (Envoy) of wifi verbinding met de Envoy.  Een wijziging van internetprovider of wifi wachtwoord bij een draadloze verbinding betekent bijvoorbeeld dat er opnieuw een verbinding gemaakt dient te worden.  Volg de volgende instructies om een verbinding opnieuw tot stand te brengen.

Kijk eventueel in de meterkast of de door ons geplaatste zekering is ingeschakeld. Deze staat bij een correcte werking naar boven. Staat deze naar onder, zet de zekering dan in de juiste positie. Controleer de teruglevering op de slimme meter. Op zonnige dagen met weinig apparaten aan zal een actueel vermogen in de min te zien zijn.

 


Deel dit artikel:

SolarEdge | Geen verbinding of data

Mocht de SolarEdge zonnepanelen installatie geen verbinding maken, controleer dan eerst de netwerkkabel van de omvormer of de wifi verbinding.  Een wijziging van internetprovider of wifi wachtwoord bij een draadloze verbinding betekent bijvoorbeeld dat er opnieuw een verbinding gemaakt dient te worden. Een correcte werking van de internetverbinding is van...

Geen verbinding, uitval of storing zonnepaneelinstallatie? | Checklist

Mocht de app van de zonnepanelen geen gegevens tonen of mochten de zonnepanelen geen verbinding maken, kan dat verschillende oorzaken hebben. Een correcte werking van de monitoring is belang voor de om het juist functioneren van de installatie in de gaten te houden. Soms zijn de oorzaken duidelijk, bij sneeuw...

Goodwe omvormer | Wifi verbinding

Neem de volgende stappen om de wifi verbinding van je Goodwe omvormer opnieuw tot stand te brengen.  Wifi instructies Goodwe  

Service

Bel ons op

045-5690525 Bereikbaar van 09:00–12:00 en 13:00–17:00

Stel je vraag via e-mail

info@ikwordgroen.nl